Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Завершилось навчання у “Школі інновацій та соціального підприємництва”

“Школа інновацій та соціального підприємництва” – це спільний проект Сумського державного Університету та Благодійного Фонду “Українська Соціальна Академія” (http://social-academy.com.ua/), що тривав на базі Конгрес-центру СумДУ з вересня до кінця грудня 2016 р., і мав на меті сприяти розвитку соціальних інновацій та підприємництва в м. Суми, а також навчання практичним інструментам для управління проектами, роботи з командою однодумців, оперування фінансами, плануванню і шляхам досягнення бізнес-цілей.

Леторами та спікерами Школи були молоді науковці, прогресивні викладачі СумДУ (д.е.н., проф. Тетяна Васильєва, д.е.н., проф. Сергій Лєонов, д.е.н. Юрій Петрушенко) та Київського Інституту Міжнародних Відносин, професійні маркетологи, менеджери бізнес-компаній, медіахолдінгу “1+1 медія”, Асоціації міжнародних інвесторів (UVCA), Венчурного посівного фонду “GrowthUP+”.

Топ-спікерами Школи були Віктор Маштабей, Надзвичайний і Повноважний Посол України та Ярослав Рущишин, львівський бізнесмен, власник 9 фабрик на Західній Україні, громадський діяч, співзасновник Львівської бізнес-школи LVBS.

Навчальна програма Школи складалась з 4-ох тематичних модулів.

Перший навчальний модуль “Етичні цінності сучасного бізнес-лідера” був представлений цікавими відкритими дискусіями та лекціями спрямовних на організаційну етику в бізнесі, виявлення цінностей сучасного бізнес-лідера, визначення пріоритетів між прибутком та цінностями. Учасники на прикладах вивчали такі питання як етичні дилеми для бізнесу, соціальна відповідальність у підприємництві. Окремо було придулено увагу таким питанням як креативне мислення в бізнесі та імідж компанії.

В рамках другого навчального модулю “Соціальне підприємництво: стратегічне планування та комунікації” детально і на практичних прикладах були розглянуті такі питання як “Трикутник відповідального громадянина: «Соціальне підприємництво – Відповідальне виробництво – Відповідальне споживання». Окрім того учасники вивчили можливості для соціального підприємництва в конфліктні та кризові часи, ознайомились з механізмами підтримки місцевого підприємництва.

Третій навчальний модуль “Start-up: цінності, фандрайзинг, соціальна промоція” був насичений інформацією про стартапи, їх спрямованість, помилки та приклади успішно реалізованих українцями проектів – «Petcube», «Сlickky», «Preply», «GitLab 9». Учасників на практичних моделях вчили оформлювати свою ідею в певну бізнес-модель, складати прогноз грошових потоків, робити розрахунок фінансових показників ефективності проекту, періоду окупності вкладених інвестицій, а також вчилися як застережитись від шахраїв та крадіїв ідей.   

На завершальному модулі “Практичні аспекти підготовки бізнес-проектів” учасники ознайомились з цікавими прикладами соціального підприємництва, їх реального спрямування на соціальні цілі; вчились у професійного маркетолога як залежить продаж від правильно спланованих маркетингових рішень; вивчали тонкощі побудови логістичних ланцюгів;  розбирали основні помилки в управлінні командою проекту; вчилися правильно планувати фінансові витрати, складати баланс, готувати свій спіч для зустрічі з потенційним інвестором.

У форматі публічного обговорення учасники представили свої проекти, отримали корисні зауваження та підказки. Попри завершення навчання у Школі, представлені проектні ідеї будуть продовжувати розвиватися за менторською підтримкою лектрів та спікерів Школи до моменту їх втілення у життя.

В рамках даного модулю відбулась презентація нового смачного сумського стартапу “HrechkaSweets” (https://www.facebook.com/HrechkaSweets/), засновниця якого, Оксана Мартим’янова, поділилася, як довго шукала себе, як відвідувала курси та лекції спікерів, що змушують діяти. Детально зупинилася на питанні пошуку стартового капіталу та розповіла про власний досвід отримання гранту від британського благодійного фонду “HERA”. Всі присутні мали змогу спробувати на смак цей сувенірно-кулінарний витвір.

Також була цікава презентація діючого соціально-орієнтованого сумського проекту “Древо Желаний” (https://www.facebook.com/drevojelaniy/), засновники якого,  Сергій Філоненко та Вікторія Макерська, розповіли, як все починалося з ідеї, як кілька разів проект розпочинали з нуля, яким чином діє проект і чудовим способом гармонійно поєднує у собі Кав’ярню, Квіткову майстерню та цілу купу соціальних проектів.

На завершення було підведено підсумки навчання у “Школі інновацій та соціального підприємництва”, де учасники отримали необхідні зннаня та навички: як втілити свої підприємницькі мрії, сформувати команду однодумців, знайти кошти для проекту, організувати промоцію товару чи послуги на ринку.

Всім учасникам були вручені сертифікати.

Відео сумських новин про Школу:

https://www.youtube.com/watch?v=pVonMACtAsA

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32