Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Фотопроект “З відкритими очима”

9 Грудня 2014 року у галереї “академArt” відкрилася Перша фотовиставка викладачів та студентів ДВНЗ “УАБС НБУ”, яка називається “З відкритими очима”.

Назва походить від фотороботи Марії Плотнікової, якій вдалося знайти зображення Феміди з відкритими очима, адже історично цю богиню представляють з пов’язкою на очах. Так і для співробітників академії виставка дала можливість поглянути один на одного іншими очима – відкритими, здивованими, зі свіжим поглядом. Виставка стала довгоочікуваною подією, адже деякі фотохудожники знайомі нам за роботами, які з’являються у соціальних мережах і викликають численні схвальні відгуки.

Не підлягає сумніву, що фотомистецтво стає все більш доступним для не професійних фотографів. Але відсоток вдалих світлин від цього не підвищується. Навпаки, простір підвищеної конкуренції у галузі візуальних мистецтв підвищує вимоги до якісних фотографій. Але мова йде не про технічну якість, а про якість духовну та естетичну. А їх досягти, звичайно, важче, ніж придбати коштовну фототехніку.

Серед учасників – викладачі: Оксана Коренева, Людмила Могиліна, Віктор Бурега, Людмила Балацька, Марія Плотнікова, Юлія Скарлупіна, Олена Макаренко та студенти: Артем Руденко, Катерина Самойленко, Діана Дюндик, Аліна Сумченко, Надія Співак, Євген Підлісний та інші.

Людмила Анатоліївна Могиліна, асистент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту говорить про своє захоплення так: “Парадоксально, але більшість людей, будучи втягнутими у щоденну метушню, надзвичайну красу оточуючого світу помічають лише через фотографії. І часто тільки завдяки фотографіям ми згадуємо про те, що життя прекрасне.”

А Оксана Геннадіївна Коренєва, доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, яка знана своїми філософськими фотопейзажами, вважає, що “відчуття життя формує відчуття його миттєвостей…”

Цікавим продовженням експозиції був перегляд документального фільму з циклу “Контрольні відбитки”. Фільм розкривав методи концептуального підходу до фотографії, тлумачення прихованих смислів, символізм візуальних образів.